Tjenester

CH Prosjekt har spesialisert seg på utemiljø for barn

Ingen prosjekter er for små og ingen prosjekter er for store! Ingenting er umulig, men det er mulig vi bruker litt lenger tid på å gjøre det umulige mulig!

Vi kan hjelpe til helt fra en gryende idé om lek og moro, til idéen har blitt omsatt til virkelighet og leken er i full gang! Vi prosjekterer og tegner, vårt samarbeid med engasjerte arkitekter og solide leverandører er avgjørende for våre gode resultater. Våre samarbeidspartnere gjør at vi kan levere et trygt produkt over hele Norge, vi har bygget lekeplasser fra Mandal i sør til Svalbard i nord! Og vi hjelper deg gjerne med vedlikehold og utbygging av eksisterende anlegg

Kunden er godt tatt vare på hos oss, men det er sluttbrukeren, barna, vi er mest opptatt av. Barn skal utfordres, de skal oppleve mestring og glede seg over å klare å nå sine mål. Barna skal inspireres og de inspirerer oss! Vi har tusenvis av fornøyde barn i våre barnehager, skoler og parker. Til og med kundene, barnehagestyrer, kommuner, lærere, foreldre, tanter og onkler er fornøyde, så hvis du ønsker deg en referanseliste før du setter i gang er det ikke noe problem!

Sandrensing

Sandrensing innbærer at materialer med en størrelse på mer enn 5-8 mm renses ut av sanden til en dybde på opptil 40 cm. Med sandrensing fjernes gjenstander som glasskår, steiner og ekskrement fra dyr med mer. Biologisk materiale, for eksempel blader, røtter og frenet, som kan brytes ned og forurense sanden fjernes også.

Hele rengjøringsprosessen foregår i en operasjon, sandoverflaten etterlates ren og trygg.

Sandrensing er svært kostnadseffektivt og skånsomt mot miljøet. Bruk av sandrensing betyr ikke bare at barn kan leke i et trygt miljø, men også at miljøet blir spart!

• Økonomisk besparelse på opptil 75%
  • Opptil 30 ganger mindre CO2-utslipp
  • Trygg og effektiv rensing
  • Gjenoppretter falldempende egenskaper
  • Utbredt metode i Europa

Rens av gummidekke

Regn, vind, støv og biologisk avfall vil over tid samle seg opp i gummiunderlagets åpne porestruktur. Dette gjør at de drenerende egenskapende til underlaget forvinner og det vil forekomme oppsamling av vann samt vekst av alger og mose på underlaget.

Ved å utføre en rens av gummiunderlag vil alt oppsamlet smuss fjernes fra gummiunderlaget. De drenerende egenskapene vil gjenoppstå, levetiden vil forlenges og man vil få tilbake det flotte fargespillet!

• Rensingen skjer kun med vann under høyt trykk
  • Ingen såpe eller kjemiske produkter benyttes
  • Skitt og overflødlig vann bli sugd tilbake i maskinen